BAKAL JADI ATUK

 Alhamdulillah tahun ni 2020 walaupun berdepan isu COVID-19, keluarga Haji Jasmin dan Hajah Zabedah menerima 4 ahli baru...

4 anak saudara paksu dah kahwin...ye..kat rumah..nama lain aku adalah paksu..lama dah jadi paksu ni..sejak umur 8tahun dah..21 tahun dah jadi paksu..main dengan anak sedara..bawak naik motor..itulah antara tugas2 paksu dulu..

akhirnya 4 dari mereka telah pun bertemu jodoh dan alhamdulilah selesai semua..alhamdulilah diberi kesempatan untuk hadir kesemua majlis mereka..tapi hadiah kahwin tak bagi lagi..haha..saja je tak bagi awal2 ni..sebab pengalaman aku..time kahwin tu tak tau lagi nak ada apa kat rumah..lagipun kalau bagi awal sangat takut sama dapat periuk nasi ke kipas ke..kan dah membazir..so aku hold dulu,,nanti dah lama sikit kahwin..aku tanyalah depa nak hadiah apa..

lepas depa kahwin ni..xlama lagi beranak pulak..maka secara automatiknya aku akan jadi atuk sedara..ya Allah...atuk pun atuk la...atuk su..



Comments